Hrišćanin

Isus Hristos

  • Stih:

    Jer Bogu tako omile svet da je i Sina svog Jedinorodnog dao, da nijedan koji Ga veruje ne pogine, nego da ima život večni.

    Evanđelje po Jovanu 3:16

  • Pogledajte!

    Site Bozija Rec
  • Video Propovedi

14 April – Moj izbor je Njegov izbor

Posted by danck19 on 14 April 2013

Izbra nam dostojanje naše” (Psalam 47:4)

Naši neprijatelji bi nam dodelili jedan jako loš deo, ali mi nismo ostavljeni u njihovim rukama. Naš Gospod nam daje veliko nasledstvo koje nam osigurava mesto, kroz Njegovu beskrajnu mudrost. Misao koja je bolja od naših misli nam određuje sudbinu. Bog je Davatelj svega i mi smo sretni što je to On; naš izbor je da prepustimo da On izabere za nas.

Svesni sopstvene ludosti, mi ne želimo da upravljamo našom sudbinom. Osećamo se sigurnijim kad Gospodu prepustimo upravljanje naše lađe, nego da mi sopstvenom procenom upravljamo. Mi rado predajemo sadašnji bol i neizvesnu budućnost našem Ocu, našem Spasitelju i našem Utešitelju.

O, dušo moja, donesi danas svoje želje Gospodu pred noge. I ako si bio tvrdoglav i pun svoje volje, želeći da budeš i radiš sve po tvojim mislima, odbaci sada tvoju besmislenu sebičnost i prepusti uzde u ruke Gospoda. Kaži „On treba da izabere“. Ako drugi osporavaju suverenitet Gospoda i cene slobodnu volju coveka, ti im odgovori: „On će izabrati za mene“. Moj najbolji izbor je da prepustim Njemu izbor. Ja biram to što je On još pre izabrao za mene.

Leave a Reply

 
