Hrišćanin

Isus Hristos

  • Stih:

    Jer Bogu tako omile svet da je i Sina svog Jedinorodnog dao, da nijedan koji Ga veruje ne pogine, nego da ima život večni.

    Evanđelje po Jovanu 3:16

  • Pogledajte!

    Site Bozija Rec
  • Video Propovedi

11 April – Prisno zajedništvo

Posted by danck19 on 11 April 2013

“I neće više učiti prijatelj prijatelja ni brat brata govoreći: Poznajte Gospoda; jer će me znati svi od malog do velikog” (Jeremia 31:34)

Možda ne znamo puno stvari, ali znamo Gospoda. Danas ovo obećanje je postalo tvoje iskustvo i to nije mala stvar. Najmanji vernik poznaje Boga kroz Gospoda Isusa. Možda ne potpuno koliko bi želeo da Ga poznaje, ali u svakom slučaju poznaje ga. Mi ne samo da znamo doktrine o Njemu, nego i poznajemo Njega. On je nas Otac i Prijatelj i mi smo u ličnom zajedništvu sa Njim. Možemo reći: “Gospod moj i Bog moj!” Imajući tako prisno zajedništvo sa Njim proveli smo puno vremena u svetom zajedništvu sa Njim. Mi nismo više stranci nešem Bogu; i tajna Gospodnja je sa nama.

Ovo je više nego što bi mogla priroda da nas nauči. Krv i telo nam nisu otkrili Boga. Isus Hrist je otkrio Oca našim srcima. Ako nam se, dakle, Gospod sam otkrio, zar nije to izvor svakog znanja? Poznavati Boga je život večni. Čim smo ušli u zajedništvo sa Bogom imamo dokaz da smo nanovorođeni. O, dušo moja, raduj se u ovom saznanju i proslavljaj svoga Boga celog ovog dana!

Leave a Reply

 
