Hrišćanin

Isus Hristos

  • Stih:

    Jer Bogu tako omile svet da je i Sina svog Jedinorodnog dao, da nijedan koji Ga veruje ne pogine, nego da ima život večni.

    Evanđelje po Jovanu 3:16

  • Pogledajte!

    Site Bozija Rec
  • Video Propovedi

5 April – Nikada zaboravljeni

Posted by danck19 on 5 April 2013

“Jer si moj sluga; ja sam te sazdao, sluga si moj, Izrailju, neću te zaboraviti. (Isaija 44:21)

Naš Gospod ne može zaboraviti Njegove sluge na takav način da prestane da ih voli. On ih nije izabrao samo na određeno vreme, nego zauvek. On je znao kakvi će oni biti kada ih je pozvao u Božiju porodicu. On briše njihove grehe kao što oblak nestaje sa neba, i naravno, On ih neće isterati napolje zbog njihovih greha koje je već izbrisao. Bilo bi velika hula samo pomisliti tako nešto.

Takodje ih ne može zaboraviti do te mere da prestane da misli o njima. Ako bi nas On zaboravio samo na trenutak, to bi bilo za našu propast. Zato nam kaže: „neću te zaboraviti.“ Ljudi nas zaborave; čak oni kojima smo učinili puno dobra mogu se okrenuti protiv nas. Mi ne možemo zauzeti trajno mesto u promenljivim ljudskim srcima; ali Bog ne zaboravlja Njegove prave sluge. On se sam vezuje za nas, ne zbog onog što smo mi uradili za Njega, nego zbog onog što je On uradio za nas. Mi smo toliko dugo voljeni i otkupljeni smo velikom cenom, da bi sada bili zaboravljeni. Isus u nama vidi plod patnje Njegove duše, i On to nikada ne može zaboraviti. Otac vidi u nama nevestu Njegovog Sina i Duh vidi u nama Njegov delotvorni rad. Gospod stalno misli na nas. I danas ćemo biti pod Njegovom zaštitom. O, neka mi nikad ne zaboravimo Njega!

Leave a Reply

 
