Hrišćanin

Isus Hristos

  • Stih:

    Jer Bogu tako omile svet da je i Sina svog Jedinorodnog dao, da nijedan koji Ga veruje ne pogine, nego da ima život večni.

    Evanđelje po Jovanu 3:16

  • Pogledajte!

    Site Bozija Rec
  • Video Propovedi

13. Mart – Ne prezri svoju mladost

Posted by danck19 on 13 March 2013

“A ja rekoh: Oh, Gospode, Gospode! Evo, ne znam govoriti, jer sam dete. A Gospod mi reče: Ne govori: Dete sam; nego idi kuda te god pošaljem, i govori šta ti god kažem.” (Jeremija 1:6-7)

Jeremija je bio mlad, i naravno, bojao se pred zadatkom koji mu je Bog dao; ali Onaj koji ga je slao nije mu uvažio izgovor: “dete sam”. On nije trebao da gleda na to što je bio sam po sebi, pred činjenicom da ga je Bog izabrao da govori. On nije trebao da sastavlja ili izmišlja govor; trebao je samo da govori ono što mu je Bog naređivao, i za taj zadatak on je morao primiti specijalnu silu.

Zar nije isto za svakog mladog hrišćanina, kojeg Bog poziva u Njegovu službu? Bog zna da si ti mlad, da su tvoja iskustva i znanje još slaba, ali ako je On izabrao da te pošalje, obrati pažnju i nemoj odbiti. Kad bi bio star kao Matusal, čemu bi ti služile godine? I kad bi bio mudar kao Solomun, sve bi džabe bilo. Ti se samo prepusti Gospodnjem vođstvu i na taj način ćeš pokazati svoju mudrost i razum.

Leave a Reply

 
