Hrišćanin

Isus Hristos

  • Stih:

    Jer Bogu tako omile svet da je i Sina svog Jedinorodnog dao, da nijedan koji Ga veruje ne pogine, nego da ima život večni.

    Evanđelje po Jovanu 3:16

  • Pogledajte!

    Site Bozija Rec
  • Video Propovedi

12. Februar – Božije zadovoljstvo da daje..

Posted by danck19 on 12 February 2013

“ A Gospod reče Avramu, pošto se Lot odeli od njega: Podigni sada oči svoje, pa pogledaj s mesta gde si na sever i na jug i na istok i na zapad. Jer svu zemlju što vidiš tebi ću dati i semenu tvom do veka. ” (1. Mojsijeva 13:14-15)

Nezaboravni blagoslov u posebnoj prilici. Avraam je prekinuo jednu svađu u porodici: „Nemoj da se svađamo ja i ti, ni moji pastiri i tvoji pastiri; jer smo braća.“ I on je dobio obećanu blagodat za one koji mir grade. Bog mira nalazi zadovoljstvo u pokazivanju Svoje dobrote onima koji traže mir i grade ga. I mi ako želimo da se radujemo u jednoj bliskijoj vezi sa Njim, trebamo držati naše korake na stazi mira. Avraam je postupio velikodušno sa njegovim mlađim rođakom, ustupivši mu da izabere. Ako odustanemo od sami sebe mira radi, Gospod će nam dati više nego samo mir.

Avraam je mogao da traži celo prostranstvo te države koju je video svojim očima. Mi možemo uraditi isto, kroz veru mi imamo bezbroj blagoslova. Sve stvari su naše. Kada je naš život ugodan Bogu, On nas ohrabruje da smatramo da je sve naše, sadašnje i buduće stvari. Sve je naše jer smo mi Hristovi, a Hristos je Božiji.

Leave a Reply

 
