Hrišćanin

Isus Hristos

  • Stih:

    Jer Bogu tako omile svet da je i Sina svog Jedinorodnog dao, da nijedan koji Ga veruje ne pogine, nego da ima život večni.

    Evanđelje po Jovanu 3:16

  • Pogledajte!

    Site Bozija Rec
  • Video Propovedi

11. Februar – Da li su deca unutra?

Posted by danck19 on 11 February 2013

“Izliću Duh svoj na seme tvoje i blagoslov svoj na tvoje natražje.” (Isaija 44:3)

Po prirodi, naša deca nemaju Duha Svetog. U njima se vide mnoge stvari zbog kojih se brinemo za njihovu budućnost i zbog kojih se mi grčevito molimo. Želeli bi da vidimo naše devojke ponizne i pobožne, a ne lake i svetske. Neka nas današnji stih ohrabri, kao posledica reči: “ne boj se, slugo moj, Jakove” i On može odstraniti naše brige. Gospod će dati izobilno Njegovog Duha, tako da će to biti večan i istinit blagoslov. Pod ovo Božansko izliće treba da uđu naša deca i doći će vreme kada će jedan drugom reći: “Ja sam Gospodnji”.

Ovo je obećanje koje trebamo samo tražiti od Gospoda. A zar ne možemo mi u određeno vreme da se molimo za našu decu? Mi nismo u stanju da im damo novo srce, ali Duh Sveti može, i Bog ne traži ništa, osim da mi molimo. Otac nebeski nalazi zadovoljstvo u molitvama roditelja. Neko od naših dragih se jos uvek nalazi van barke? Nemojmo imati mir i odmor dok ne bude bio doveden tamo od same Njegove ruke.

Leave a Reply

 
