Hrišćanin

Isus Hristos

  • Stih:

    Jer Bogu tako omile svet da je i Sina svog Jedinorodnog dao, da nijedan koji Ga veruje ne pogine, nego da ima život večni.

    Evanđelje po Jovanu 3:16

  • Pogledajte!

    Site Bozija Rec
  • Video Propovedi

10. Februar – Svedočimo Ga

Posted by danck19 on 10 February 2013

“A on mi reče: Bog otaca naših izabra te da poznaš volju Njegovu, i da vidiš pravednika, i da čuješ glas iz usta Njegovih: Da Mu budeš svedok pred svim ljudima za ovo što si video i čuo.” (Dela Apostolska 22:14,15)

Pavle je bio izabran da vidi Gospoda i da Ga čuje kako mu govori sa neba. Na taj način on je imao neprocenjiv poziv; ali blagoslov koji je dolazio iz tog poziva nije bio samo za njega, nego on, je trebao da se raspodeli i na druge, čak nad svim ljudima kroz njegovo svedočenje. Evropa njemu duguje što danas poznaje Evanđelje.

Mi smo takođe dužni da budemo svedoci onome što je Gospod uradio za nas. Ako sakrivamo ovo dragoceno otkrivene, to je za nas nešto loše. Prvo trebamo mi sami čuti ovu dobru vest, drugačije nemamo šta svedočiti; onda da budemo puni bremena da iznesemo naše svedočanstvo. Svedočanstvo treba da bude lično: “da Mu (ti) budeš svedok”. Ono treba da bude za Gospoda Isusa: Ti ćes biti Njemu svedok. Svedočanstvo o Njemu treba da bude ispred drugih stvari; ono ne treba da se kaže samo nekim pojedincima, koji nas prihvataju sa dobrom voljom nego “svim ljudima”: bogati i siromašni, mladi i stari, dobri i zli. Mi ne trebamo ćutati kao oni koji su bili opsednuti duhom nemosti, jer naš današnji tekst sadrži zapovest i obećanje i mi trebamo to ispuniti: “Ti ćes mi biti svedok” – “Vi ste moji svedoci”, govori Gospod.

Leave a Reply

 
