Hrišćanin

Isus Hristos

  • Stih:

    Jer Bogu tako omile svet da je i Sina svog Jedinorodnog dao, da nijedan koji Ga veruje ne pogine, nego da ima život večni.

    Evanđelje po Jovanu 3:16

  • Pogledajte!

    Site Bozija Rec
  • Video Propovedi

31. Januar –Bog te uvek sluša

Posted by danck19 on 31 January 2013

“Uslišiće me Bog moj. (Mihej 7:7)

Prijatelji nas mogu izneveriti, ali Gospod neće nikad ostaviti iskrenu dušu; naprotiv, On će slušati njene želje. Prorok nam kaže: ”nemoj nikad verovati najbližem prijatelju i ne otvaraj usta svoja pred onim koji se odmara na tvojim grudima.”

Neprijatelji čoveka su njegovi ukućani. Žalosno je; ali čak i ako smo u takvoj situaciji, naš nebeski Prijatelj nam ostaje veran i možemo mu reći sve naše poteškoće. Naša mudrost je da se usmerimo ka Bogu, a ne da se svađamo sa ljudima. Ako naši bližnji ne uzimaju za ozbilno naš poziv, očekujmo od Boga našeg spasenja, da nas sasluša. On će nas saslušati utoliko više koliko ćemo mi susretati loše stvari, i uskoro ćemo moći da vičemo: ”Nemoj se radovati, neprijatelju moj, zbog mojih nevolja.”

Zbog toga što je Bog živi Bog, On nas može saslušati; zato što je Bog ljubavi, On želi da nas sasluša; zato što je On Bog zaveta, On primorava sebe da nas sasluša. Ako bi svako od nas mogao da Ga nazove “moj Bog”, možemo sa podpunom sigurnošću da dodamo: “moj Bog će me saslušati”. Dakle dođi ti, čije srce jos krvari danas, kaži tvoj bol večnome Bogu, siguran da te On sluša. Kleknimo svi pred Njim, ponavljajući iz dubine nešeg srca: “moj Bog će me saslušati”. (Božija obećanja – C. H. Spurgeon.)

Leave a Reply

 
