Hrišćanin

Isus Hristos

  • Stih:

    Jer Bogu tako omile svet da je i Sina svog Jedinorodnog dao, da nijedan koji Ga veruje ne pogine, nego da ima život večni.

    Evanđelje po Jovanu 3:16

  • Pogledajte!

    Site Bozija Rec
  • Video Propovedi

25. Januar – On sluša iskreno kajanje

Posted by danck19 on 25 January 2013

“Bejah zgrešio, i šta je pravo izvrnuo, ali mi ne pomože. On izbavi dušu moju da ne otide u jamu, i život moj da gleda svetlost.” (Jov 33.27-28)

Evo jedne istinite reči, izgovorena iz iskustva Božijeg čoveka, koja se može uzeti kao obećanje.

Ono što je Bog uradio i što još uvek radi, nastaviće da radi dok traje ovaj svet. On će primiti sve one koje dolaze k Njemu sa iskrenim kajanjem od greha; Njegove oči neprestano traže da otkriju one koji nemaju mira zbog svojih greha.

Zar ne možemo i mi koristiti isti rečnik? Zar nismo i mi lično zgrešili, toliko da možemo da kažemo “Bejah zgrešio”? Zgrešili smo našom voljom, pokvarivši sve što je bilo pravo? Da li sam shvatio da nema nikakav dobitak u mom grehu, nego večno pogiblje? Onda idimo kod Boga sa iskrenim kajanjem. On ne traži više. Mi ne možemo uraditi manje. Pokajmo se, oslonivši se na ovo obećanje, u Ime Gospoda Isusa. On će izbaviti dušu moju iz jame i daće nam život i svetlost. Zbog čega da se obeshrabrimo? Zašto da se dvoumimo? Bog ne omalovažava ponizne duše. Onom koji je kriv može biti oprošteno. Onaj koji zaslužuje osudu, može dobiti potpuno oproštenje.(Božija obećanja – C. H. Spurgeon.)

Leave a Reply

 
