Hrišćanin

Isus Hristos

  • Stih:

    Jer Bogu tako omile svet da je i Sina svog Jedinorodnog dao, da nijedan koji Ga veruje ne pogine, nego da ima život večni.

    Evanđelje po Jovanu 3:16

  • Pogledajte!

    Site Bozija Rec
  • Video Propovedi

16 Januara – Cak i slabiji vapaj

Posted by danck19 on 16 January 2013

“Ali svaki, koji zaziva ime Gospodnje, spasit će se” (Joil 2:32)

Zasto da ne zazivam direktno Gospoda, Njegovo Ime? Zasto da trazim pomoc od komsije ili od prijatelja, dok je Bog tako blizu mene i cuje i najslabiji moj vapaj ka Njemu? Zasto da lezim na zemlji, trazeci razlicite nacine? Zasto ne bi ja ispraznio svoje srce Gospodu od tereta koji me pritiska? Najbolji trkac ide direktno na cilj. Zasto ne bi trcali direktno kod zivog Boga? Dzabe cemo traziti oslobodjenje na drugom mestu; samo u Bogu cemo ga naci. Njegovo kraljevsko obecanje mi daje siguran zalog.

Nemam potrebe da se pitam da li smem da Ga pozivam ili ne. Rec “svaki” je dovoljno jasna; ona obuhvata sve one koji prizivaju Ime Gospodnje, stoga i ja. Dakle, ja cu slediti ovaj nagon, bez kasnjenja, prizivajuci slavnog Spasitelja koji mi je dao takvo obecanje. (Bozija obecanja – C. H. Spurgeon.)

Leave a Reply

 
