Hrišćanin

Isus Hristos

  • Stih:

    Jer Bogu tako omile svet da je i Sina svog Jedinorodnog dao, da nijedan koji Ga veruje ne pogine, nego da ima život večni.

    Evanđelje po Jovanu 3:16

  • Pogledajte!

    Site Bozija Rec
  • Video Propovedi

Ti kažeš… On kaže…

Posted by danck19 on 12 March 2012

  • Ti kažeš: “Nemoguće je” On kaže: “Šta je u ljudi nemoguće u Boga je moguće.” Luka 18:27
  • Ti kažeš:”Iscrpljen sam” On kaže: “Ali koji se nadaju Gospodu, dobijaju novu snagu, podižu se na krilima kao orlovi, trče i ne sustaju, hode i ne more se.”  Isaija 40:31
  • Ti kažeš: “Niko me ne voli”. On kaže: “Ljubim te ljubavlju večnom” Jeremija 31:3
  • Ti kažeš: “Ne mogu da izdržim”. On kaže: “Dosta ti je moja blagodat” 2 Korinćanima 12:9.
  • Ti kažeš: “Ne znam šta da radim.” On kaže: “Na svim putevima svojim imaj Ga na umu, i On će upravljati staze tvoje.” Priče Solomunove 3:6
  • Ti kažeš: “Ne mogu.” On kaže: “Sve mogu u Isusu Hristu koji mi moć daje.” Filibljanima 4:13
  • Ti kažeš: “Nevredi.” On kaže: “A dobro činiti da nam se ne dosadi” Galaćanima 6:9
  • Ti kažeš: “Bojim se.” On kaže: “Jer nam Bog ne dade duha straha, nego sile i ljubavi i čistote.” 2 Timotiju 1:7
  • Ti kažeš: “Nemam dovoljno vere” On kaže: “Tako, dakle, vera biva od propovedanja, a propovedanje rečju Božijom.” Rimljanima 10:17
  • Ti kažeš: “Ne mogu rešiti ovaj problem” On kaže: “Stavi na Gospoda breme svoje, i On će te potkrepiti.” Psalam 55:22
  • Ti kažeš: “Ja sam sam” On kaze: “Neću te ostaviti, niti ću od tebe odstupiti” Jevrejima 13:5
Leave a Reply

 
